Powered By Blogger

Pages


Sebuah luka bakar api ramping di hujung hatiku
Tanpa amaran, menyebar ke dalam ghairah terbakar
Saya rama-rama, melayang di sekitarnya berantakan
Timbangan menjatuhkan ke tangan anda

Saya melilit jari anda dari bibir ke lidah
Bahkan jika ini adalah sesuatu yang tidak dapat dibenarkan api melompat lebih tinggi masih

Saya ingin memeluk, aku ingin kau katakan padaku
Bahawa anda tidak berfikir ini adalah kesalahan
Aku ingin kau menciumku, aku ingin kau remake saya
Saya ingin tenggelam dalam momen pikat

Setiap saat, lebih sukar untuk menahan diri
Jika ini adalah cinta, aku ingin memakainya di lengan saya
The "perasaan aneh" berubah menjadi sebuah kerinduan tak tertahankan
Saya akan mengikuti anda ke akhir selamanya

Jika hati saya masuk menyesatkan aku akan mudah lega
seolah-olah kita tidak punya waktu untuk merasa tender satu sama lain

mimpi itu tidak pernah datang lagi
Tidak ada kesempatan dalam realiti kita
Jika kita sentuh, saya tahu kami tidak pernah dapat kembali dan itu baik-baik saja ...
Anda adalah segalanya di dunia untuk saya

Kegelisahan tiba dengan fajar untuk mencari saya masih menangis
Apabila anda berbisik "tidak apa-apa" aku mendengar air mata dalam suara anda, juga?

Saya ingin memeluk, aku ingin kau katakan padaku
Bahawa anda tidak berfikir ini adalah kesalahan
Aku ingin kau menciumku, aku ingin kau remake saya
Saya ingin tenggelam dalam momen pikat

Saya tertarik pada anda seperti magnet
Bahkan jika aku pergi, kita akan menemukan satu sama lain lagi
Aku sudah menyentuh kamu, saya tidak pernah dapat kembali dan itu baik-baik saja.
Anda adalah segalanya di dunia untuk saya

0 Responses so far.

Post a Comment